Cina romantica la Orasul Interzis

Nu stiu daca ati patit vreodata dar eu intr-o seara am fost luata efectiv  pe sus de la munca si dusa in oras. Dupa un timp de dezbatere am ajuns amandoi la concluzia ca nu aveam rezervare nicaieri, nu ne venea nici o idee, desi stabilisem sa facem o seara romantica la restaurant. Noroc cu smartphon-urile, am intrat pe net sa cautam un restaurant chinezesc..sau ba nu..hai la unu cu specific frantuzesc, dar stiu unul si mexican…ok..mergem la unul italian, ca in final sa sfarsim la unul chinezesc. Asa am ajuns la Orasul Interzis , Bucuresti. Nu mai fusesem acolo inainte asa ca, in viziunea mea a fost alegerea perfecta. Nu stiu cum sunt altele, dar eu prefer o iesire spontana , fara un plan pus la punct, decat o vesnica rezervare la acelasi restaurant.
Revenind la Orasul Interzis. Daca nu stii zona te fatai putin, cum am facut noi. N-as stii sa va spun acum exact pe unde s-o luati pentru ca noi am facut un labirint intreg, dar in principiu este pe langa Armeneasca, mai exact pe Silvestru nr 3. Sunt exceptionali la toate capitolele: locatie, ambianta, servire, curatentie si mai ales mancare. Am luat 2 portii de pui cu bambus (piept de pui felii, bambus, urechi de lemn, champignon) si orez cu fructe de mare (orez, surimi, creveti, porumb, calamar, mazare). Un gust delicios si niste ingrediente la fel de bune. Ce mi-a mai placut…mm….mi-a placut ca servirea era facuta de 2 ospatari, nu de unul singur, mi-au placut urechile de lemn la nebunieeeeeeee( sunt semi disperata dupa urechile de lemn:P ) , mi-a placut ca aveau sos de soia si otet de orez, in loc de clasicul ulei sau otet si mi-a placut chiuveta de la baie, specific chinezeasca, din lemn.
Deci, locatia e perfecta pentru o seara speciala, buget; aproximativ 100 lei (mancare, bautura pentru 2 persoane + bacsis)


Lasă un răspuns

