Oscar 2011

Iata ca s-au dat oscarurile si pe anul asta. Si lista (scurta) e asa:

„The King’s Speech” in frunte cu Colin Firth  – premiu pentru cel mai bun film, cel mai bun actor într-un rol principal, cel mai bun regizor şi cel mai bun scenariu –  ce-si puteau dori mai mult:). Personal nu am vazut filmul deci voi sari peste impresii, desi Colin Firth este unu din actorii mei preferati.  L-am vazut evoluand in multe filme, mi-a placut enorm fiecare constructie de personaj cat si interpretarea , deci stiu „ce-i poate pielea” sa zic asa. In plus, joaca si   Helena Bonham Carter, dupa mine – cel mai dubios personaj ever de la Hollywood. Are o frumusete aparte, si mister din plin. Am vazut-o in foarte multe filme, interpretand personaje extrem de grele si complexe. Cu toate astea nu am reusit sa-mi dau seama, ce fel de om e (uneori lasa impresia ca nici nu ar fi umana).  In sfarsit, voi urmari filmul sa-mi fac o parere.

Natalie Portman, pentru rolul din „Black Swan” –  premiul pentru cea mai buna acrtita. Si nici nu era de asteptat altceva. Filmul , regizat de celebrul  Darren Aronofsky a fost de o superbitate de nedescris, Natalie evoluand de-a dreptu spectaculos. Machiajele si decorul au fost  senzationale din punctul meu de vedere. Plus de asta Natalie Portman e o dulce!:)

„The social network” – premiul  pentru cel mai bun scenariu adaptat,  pentru cel mai bun montaj şi  pentru cea mai buna coloană sonoră. Filmul intr-adevar e interesant si te tine in priza, asta daca esti pasionat. Are destui termeni tehnici si daca nu esti prea interesat de programare/bloguri/retele de socializare s-ar putea sa ti se para foarte plictisitor. Inclusiv  scena de inceput este una extrem de plictisitoare.  Este totusi interesant de vazut cum a ajuns facebook-ul reteaua de socializare nr 1 si de unde a plecat ideea.

„Inception” – premiu pentru cele mai bune efecte speciale , pentru cel mai bun montaj de sunet , cel mai bun mixaj de sunet  si premiul pentru cea mai buna imagine.  Distributia cuprinde nume destul de mari: Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon – Levitt ,  Cillian Murphy , Michael Caine si..cireasa de pe tort Marion Cotillard. Subiectul este unul foarte interesant, mintea  si raportul constient – inconstient. In principiu se ajunge pe al 3-lea strat de vis (vis in vis), actiunea este interesanta, insa finalul da gres putin. Per total, un film foarte bun, cu frumoasa Marion ( Mal).


One response to “Oscar 2011

Lasă un răspuns

