Ce ne place azi?

In cautarea mea de noi pantofi de primavara, am dat de site-ul papucei.ro . Curioasa din fire am intrat si la categoria gentute. Siii….ce mi-a placut cel mai mult din categoria gentute..vedeti in imagine. Este modelul Queen Margot, pe vernil, din piele, foaaarte dragut si foarte sofisticat. Pe site – ul lor veti gasi si alte culori, si alte modele de gentute. Dar azi, acest model este preferatul meu, I’m in love:D. S-ar asorta perfect la o seara de primavara, intr-o locatie pretentioasa.

 


Lasă un răspuns

