In loc de Paste Fericit sau ce-am vizitat de Paste:)

Stiiim..am lipsit o vreme, care incotro cu treburi multe. Din pacate nu am apucat sa va uram Paste Fericit,
dar speram ca v-ati simtit bine, asa cum ne-am simtit si noi.
Cel putin eu am facut un traseu lung si obositor. Mai exact plecat din Bucuresti, direct de la munca ,
spre Medias, jud Sibiu. Un drum lung si plictisitor de 7 ore, nu tocmai bun de facut vineri seara.
In fine…pana la Brasov am stat frumos pe net, pana m-am plictisit, apoi am varsat din greseala un redbull
pe jos ceea ce-a transformat instant podeaua intr-un fel de scotch cu lipiciul in sus. Va dati seama cum toata
lumea din compartiment facea fleop-fleop sa iasa pe hol; norocul meu ca eram la usa;)). Apoi am inceput sa ma plimb
de bezmetica prin tren (da! ma plictiseam groaznic). Eh…trebuia sa mai fac ceva..si anume m-am impiedicat in firu de
laptop al unui tip;)).
Sper sa ma ierte; nu mai era mult si-i tranteam laptopul pe jos. Am petrecut o zi super tare cu gasca mea de
medieseni..si ca bonus o tura cu motoru:D . Siiii am primit un tricou cu porecla intreaga, data de gasca mea de nebuni,
mai exact: super-mini-pissy-crina-flashfucker. Are o istorie lunga, poate altadata:)

Tot cu ei am facut un super trip
pe timp de noapte de la Medias la Targu Ocna,jud Bacau, unde ma astepta gasca nr 2 din Bucuresti. Nici unul dintre noi
nu stia drumul exact de la Medias la Targu Ocna si..desi ne-am scos noi harta, am facut destule ocolisuri si de multe
ori credeam ca ne-am pierdut. Ajunsa la Targu Ocna, am plecat cu toata lumea sa vizitam imprejurimile.
Prima oprire Slanic Moldova.O zona foarte frumoasa, cu izvoare naturale, aer curat si multe balti cu peste.
Apropo de izvoare, smechera cum sunt de obicei, am varsat sticla de apa ce o aveam cu gandul ca voi lua apa de la izvoare. Baaad choice. Are un gust oribil si probabil se bea cate o lingura sub indrumarea doctorului. Asa ca am murit de sete pana la urmatoarea oprire.

Am facut o mica pauza de masa, am mancat un pastrav la gratar bun de te lingi pe degete. Mai jos vedeti cum ma privea
pastravu mancat, bucuros ca m-a hranit:P


Am urcat si pe Magura, la monumentul eroilor si la Manastirea Magura Ocnei. Din pacate, fiind pe drum in noaptea
de inviere, am ratat superba priveliste. Credinciosii coboara de la manastire in noaptea de inviere, pe un drum destul
de abrupt si se formeaza efectiv un sarpe de lumina de sus de la manastire pana jos in oras. Absolut superb,
imi pare rau ca am ratat si nu va pot arata. In schimb manastirea este foarte frumoasa, niste picturi extraordinare.
Din manastire iesi intr-un fel de poienita unde te poti relaxa linistit. Manastirea are si locuri de cazare in caz
ca vrei sa poposesti mai multe zile. O liniste totala, multa iarba verde, floricele si maici care robotesc
de colo – colo. Daca urcati cu masina, asa cum am facut noi, aveti grija la drum. Este foarte intortochiat si
ingust si posibil sa aveti mici probleme de „ba da tu in spate sa trec io; ba nu, da tu ca eu am prioritate”.
Oricum, locul merita vazut, si merita sa ramai cateva zile acolo daca ai nevoie de liniste. Ne-am intors in oras,
am baut o bere mica la hotel Magura ( proprietatea primaritzei) un hotel de pe vremea lu Ceausescu probabil,
unde toata pitzipongimea se aduna seara la suc.











Apoi, a 2a zi, directia Bucuresti. Ne-am ferit tot drumu de politie ,
dar am luat amenda in Colentina, la intrarea in Bucuresti:)). Oricum , per total a fost frumos, drumuri multe,
prieteni revazuti, distractie si toate cele. Speram ca v-ati simtit la fel de bine ca si noi. Si va uram de pe’acum
Paste Fericit pentru la anu’ in caz ca mai ratam ocazia:)


Lasă un răspuns

