Concurs – Castiga un set de 2 creme Gerovital Plant

Si pentru ca tocmai va spuneam ca am avut ocazia sa testam noua gama Gerovital Plant cu extract organic din floare de colt, lansam si un concurs. Noua ne-a placut foarte mult asa ca ne-am gandit sa facem pe cineva fericit si sa oferim un premiu.

Iar premiul va fi o  un set compus din :crema hidratanta de zi  si crema nutritiva de noapte de la Gerovital Plant

 Ce trebuie sa faceti:

1. Sa fiti abonate la postari, sau sa va abonati daca nu sunteti (aveti o casuta in dreapta).

2. Sa ne aveti in lista de prieteni pe Facebook ( ne puteti gasi cu adresa de email contact.bhendis@gmail.com sau cu numele Bhendis Wp) si apoi sa dati share  la anuntul concursului de pe wall-ul nostru

3. In caz ca aveti blog, sa postati un mic articol cu acest concurs, si sa specificati llink-ul  in comentariu

4. Sa ne lasati un comentariu la aceasta postare cu numele complet,numele de pe facebook, si sa ne spuneti de ce va doriti noua crema Gerovital cu extract de floare de colt.

Perioada concursului:  9 mai – 1 iunie

Castigatoarea va fi aleasa prin tragere la sorti!

Bafta fetelor!:)



57 responses to “Concurs – Castiga un set de 2 creme Gerovital Plant

  • banu elena

    Buna numele meu pe facebook este Banu Elena.Imi doresc noua crema Gerovital pentru ca am inteles ca face minuni,mai ales pt noi mamicile trecute de 30 ani!

  • pop aurelia

    Buna numele meu pe facebook este Pop Aurelia.Imi doresc noua crema Gerovital pentru ca am inteles ca face minuni,mai ales pentru mine finca sunt la o varsta unde trebuie sa faca minuni aceasta crema find de 53 de ani.Il doresc foarte mult.

    • Bhendis

      In caz ca nu sunteti in lista noastra de prieteni va rugam sa ne adaugati si sa dati share la anuntul concursului. Va rugam sa respectati toti pasii pentru a putea intra in concurs.

  • Gradinariu Larisa

    Numele meu pe fb este Gradinariu Larisa Delia si imi doresc aceasta crema pentru ca am auzit ca e super buna

  • monica petculescu

    Buna,ma gasiti pe facebook cu numele monica monique(constanta).mi-as dori enorm aceasta crema pentru ca are un efect magic si este exact ceea ce tenul meu si-ar dori.

  • jana mirea

    jana mirea sunt pe facebook, as vrea aceste creme ,pt ca sunt foarte bune pt tenul meu ,si mi le doresc foarte mult

  • Mironeasa Alina-Elena

    Buna,numele meu de pe facebook este Mironeasa Alina-Elena,mi-as dori aceasta crema pentru ca am nevoie de ea,am citit ca e foarte buna,ba chiar face minuni.E o structura usoara, lejera si un continut ridicat de apa, contribuie la refacerea continutului normal de umiditate al epidermei,exact ce am eu nevoie pentru ca am un ten sensibil si cred ca mi se potriveste.

  • Durlă Loredana-Cristiana

    Bunaă, numele meu este Durlă Loredana-Cristiana ( la fel ca si cel de pe Facebook).De ce imi doresc aceste creme?deoarece vreau sa-i ofer tenului meu tot ce este mai bun,iar aceste 2 produse aduc atatea beneficii tenului meu:imi hidrateaza tenul, mi-l hraneste, mi-l revigoreaza, mi-l calmeaza, mi-l lasa delicat si fin la atingere.Cele 2 creme sunt salvarea tenului meu.Cu ele stiu ca merg la sigur!!!

  • sterian

    Buna…numele de pe facebook Sterian Roxana.Mi-as dorii aceasta crema pt ca este minunata,face fata fina,absoarbe imediat,este nemaipomenita pt un ten gras cum este al meu…poti aplica un fond de ten imediat si nu este nici un fel de problema,eu cumpar aceasta crema de 1 an si sunt multumita si nu mi-ar strica alta in setul meu.

  • Andrea Legrand

    M-am inscris la newsletter,v-am adaugat la prieteni si am dat share la concurs.Numele meu pe Facebook este Andrea Legrand.Imi doresc aceste creme pentru a i le daruii mamei mele,ar fi foarte fericita deoarece din cate am inteles face minuni.

  • florentina simon

    salut imi doresc foarte mult aceasta crema deoarece am un ten problematic si sper ca crema GEROVITAL PLANT sa imi rezolve aeasta problema deoarece fetele care au incercat-o deja au fost foarte multumite de ea si sunt sigura ca va face fata si tenului meu va multumesc pentru ocazia inedita pe care ne-o oferiti .

  • florentina simon

    numele meu pe facebook este florentina simon

  • corina samson

    Buna ziua! Sunt Corina Samson, numele meu de facebook este Samson Corina Iuliana si imi doresc cremele de la Gerovital pentru ca am auzit ca sunt foarte bune si asa as avea ocazia sa le testez.

  • Aluculesei Brindusa

    Buna ,numele meu pe facebook este Brindusa Aluculesei si mi-as dori sa cistig creme Gerovital deoarece am cumparat mereu creme Gerovital si sunt foarte bune calitativ.

  • Cristina Chitanu

    Numele de FB este Cristina Chitanu, iar la newsletter m-am abonat cu adresa pe mail pe care am scris-o si pentru comentariu. Am dat share, sper ca am facut toti pasii bine.
    Si eu am testat noile creme cu floare de colt de la Gerovital (am primit cateva pliculete de mostre), mi-au placut foarte mult, asa ca stiu deja ce premiu super ne dai, asa ca sper sa am noroc la tragerea la sorti.

  • Ratiu Maria Viorica

    Numele meu de pe Facebook e Ratiu Maria Viorica

    Imi doresc acesta crema pt ca tenul meu are nevoie de o ingrijire speciala

  • anita

    numele meu pe facebook este Prejmerean Anita ,imi doresc acesta crema pentru ca eu folosesc numai crema Gerovital si mi-as dori sa incerc si aceasta crema si eventual sa si raman la aceasta crema .

  • cionca ana

    folosesc de an aceasta crema e super,nu ma supar daca castig pe criza aceaste e bine venita
    numele meu e CIONCA ANA
    O ZI BUNA SUCCES

  • Bratu Adriana

    Buna ! Numele meu este Bratu Adriana.Numele de facebook este Bratu Adriana. As dori sa castig produsele gerovital pentru ca sunt de calitate, sunt potrivite pentru tenul meu

  • Ileana Seran

    Am urmat toti pasii.Numele meu pe facebook este Ileana Seran.Imi doresc aceste creme deoarece imi place sa am grija de tenul meu si vreau sa o testez,sa vad ce minuni poate face,plus ca iubesc produsele Gerovital.

  • balta violeta

    Buna ziua! Numele meu de facebook este Violeta Boboc. Imi doresc crema pentru ca am folosit si folosesc produse Gerovital si sunt foarte multumita de ele!

  • Dancea Ramona Elena

    Numele meu pe Facebook este Dancea Ramona Elena. Imi doresc sa castig crema pentru ca nu am incercat-o inca, ar fi o ocazie sa o testez si, poate, sa imi schimb crema.

  • Ionescu Ovidia Mariana

    Numele meu pe Facebook este Ovidia Ionescu. Imi doresc cremele Gerovital deoarece imi plac produsele Farmec, mai ales cele din gama Gerovital cu floare de colt fara conservanti.

  • tacaciu cristina

    Buna Numele meu e Cristina Tacaciu,am dat like pe facebbok de pe profilul cu acelasi nume.Imi doresc crema aceasta fiindca am mai folosit produse Farmec dar prea putine, asa ca imi doresc sa o testez pe aceasta.Merci

  • DOGARU GONCEA ANELIA

    Dogaru Goncea Anelia este numele meu(la fel pe Facebook).As fi incantata sa castig si-mi doresc cele doua creme (de zi si de noapte)pentru ca sunt o fana veche Gerovital Plant si un consumator convins ce cunoaste calitatile incontestabile ale produselor promovate.Gerovital Plant cu extract organic din floare de colt -ar fi minunat sa pot testa noul produs.

  • Luca Mihaela

    Numele meu e Mihaela Luca, de pe Facebook, te-am cerut de prietena ,tot cu numele de Mihaela Luca, iar cremele mi le doresc enorm de muuult!
    In primul rand, pentru ca mi se termina crema de fata actuala si vreau alta, iar bani nu am acum sa-mi iau, iar in al doilea rand, de cand a aparut crema de la Gerovital am avut ocayia sa testey doar 2 mostre , primite de la cineva si mi-a placut foarte mult crema. E axact ce-mi doresc eu de la o crema de fata, se absoarbe repede in piele, nu ramane unsuroasa si a doua yi dimineata pielea e la fel de hidratata si catifelata ca si cum m-as fi dat atunci cu ea. E cea mai dorita crema!

  • Suzana Grigoras

    Cu exceptia articolului pe blog, am indeplinit conditiile.
    Numele real si cel de fb este acelasi – Suzana Grigoras

    Imi doresc sa testez aceasta noua gama din doua motive:
    1)pentru ca am avut experiente interesante cu acest brand si l-am recomandat tuturor ca pe o varianta excelenta intr-un buget onest
    2)pentru ca am auzit destul de multe despre noul sortiment (mai ales ca presupune cultivarea si valorificarea unei resurse vegetale emblematice pentru spatiul romanesc) si m-a facut curioasa.

  • giosanu andreea-roxana

    buna…numele meu pe facebook este Andreea Roxana.Imi doresc aceatsa crema deoarece am mai folosit produsele Gerovital pentru ca sunt foarte bune si dau rezultate excelente.

  • Chrystina P.

    Salutari! Am cerut prietenia si am dat share pe Fb. sub numele Cristina Korys, (numele meu – Cristina Penciuc), adresa mea de e-mail este cryslight.office@gmail.com
    Imi doresc mult sa incerc aceste creme pt. calitatea lor, care este laudata si in primul rand datorita faptului ca imi plac produsele romanesti care ne fac sa fim mandri de numele nostru!Multumesc mult pt.sansa aceasta si doar bucurii!

  • Irina Enea

    Irina Enea este numele meu si numele cu care ma puteti gasi pe Facebook. Cum sa nu-mi doresc aceste minunate creme care, la randul lor, fac minuni? Ma simt extraordinar atunci cand simt mireasma lor, iar pielea mea catifelata dupa folosirea produselor Gerovital Plant ma face sa-mi doresc mai mult. Vreau sa castig si sa ma bucur inmiit de regina cremelor!

  • Irina Enea

    …VIVRE!!!GEROVITAL PLANT!!!

  • Tarta Dorina Mariana

    Buna numele meu pe facebook este Dorina Mariana Tarta .Vreau noua crema Gerovital pentru ca sunt convinsa de calitatea ei. Am mai folosit creme Gerovital si sunt foarte bune.

  • Andrada Tarta

    Numele meu de pe facebook este Darling Ada. Vreau noua crema Gerovital cu extract de floare de colt pentru ca am auzit ca este foarte buna. Intotdeauna am avut o impresie buna despre Gerovital, niciodata nu m-a dezamagit.

  • Lungu Valeria - Roxana

    Buna! Ma numesc LUNGU VALERIA – ROXANA, si imi doresc noua crema Gerovital cu extract de floare de colt pentru stiu ca aceste creme chiar fac minuni. Sunt bune pentru tenul nostru si il intinereste, il face mai luminos.

  • Barbulescu Geanina

    Numele meu pe facebook este „Geanina Irina”. Imi doresc crema aceasta pentru ca am tot vazut-o prin afisele publicitare si sunt chiar curioasa..sa vad ..face minuni sau nu?

  • cionca ana

    eu folosesc de ani de zile aceasta crema nu ma supar daca as castiga .o zi buna

  • Corina Dragomir

    Numele meu pe facebook este Corina Maria Dragomir. De imi doresc noua crema Gerovital cu extract din floare de colt? Am mare incredere in brendul Gerovital Plant si extractul de floare de colt suna mai mult decat „apetisant” pentru un produs cosmetic… si prezentarea facuta de voi produsului a fost foarte convingatoare…
    si apoi si Paula Seling m-a inspirat sa vreau aceasta crema… daca mai era nevoie de inca o inspiratie

  • dumitru raluca maria

    numele de facebook: ralu ralucutza

    Imi doresc aceasta crema datorita ingrendientului minune pe care il contine, mai exact un extract din floare de colt (Edelweiss sau Steaua Alpina cum mai este cunoscuta).Am avut ocazia sa vand italienilor o gama intreaga de cosmetice cu extract de floare de colt, produsa in Elvetia. Am inteles ca este o floare extrem de rara, pe cale de disparitie, pe care legea o protejeaza inca de la inceputul secolului XX , de aceea producatori de dermatocosmetice sunt nevoiti sa creasca aceste minunate flori in propriile sere pentru a putea respecta legea. Din cauza acestor impedimente, nu multi sunt cei care se incumeta sa faca acest lucru, fapt care face cu atat mai pretioasa o astfel de crema. Personal, consider ca o femeie care se respecta ar trebui din cand in cand sa isi satisfaca un astfel de moft si sa isi mareasca „colectia” dedicata ingrijirii tenului cu o astfel de crema!

  • Papadopol Ramona

    Numele dupa facebook este Kamy Bijoux

    Imi doresc sa castig aceste creme de la Gerovitalcu floare de colt pentru ca am auzit ca sunt foarte bune si inca nu mi-am achizitionat inca aceste creme!

  • manole ionela

    Manole Ionela Tamara,nume facebook Ioana Yoana, doresc sa incerc crema gerovital plant cu extract de floare de colt pentru ca mi a fost recomndata de multe dintre prietenele mele

  • loredana c.

    nume FB Cenuse Loredana si mi-ar placea aceste creme pentru ca sunt foarte bune si se potrivesc tenului meu😉

  • georgeta b.

    Bucureanu GEOGRETA-imi plac toate produsele de la Gerovital si sunt sigura ca si acestea sunt foarte bune!

  • Blaga Bianca Claudia

    Buna! Doresc sa castig acest set deoarece tocmai mi s-a terminat.. le folosesc cu mare placere si sunt foarte multumita de ele! Numele meu pe facebook este Blaga Bianca. Multumesc

  • elybijou

    buna,sunt Eremesa Nicoleta(nume si ptr.facebook)si imi doresc aceasta crema ptr.ca imi plac mult produsele Gerovital:)

  • MD Filigeanu

    Buna numele meu pe facebook este Filigeanu Marius Daniel.Imi doresc noua crema Gerovital pentru ca am inteles ca face minuni,dar mai ales pt sotia mea.

  • Raluca

    Buna! sunt Baican Raluca Florina si numele de pe facebook este Raluca Baican! Mi-ar placea sa castig crema ptr. ca stiu ca este foarte buna, am primit mostrele de la voi si am mai folosit-o! o recomand tuturor, in special celor ca mine ,adica cu tenul uscat!

  • G.Camelia

    Ghimpu Camelia numele de pe facebook.
    Sunt o fana declarata a brandurilor romanesti, deci inclusiv a marcii Gerovital, le folosesc cu incredere. Tenul meu incepe sa-si arate semnele oboselii, a factorilor externi, a grijilor si are nevoie de hranire si hidratare, mai ales ca imi alaptez baietelul de un an (mi se usuca pielea).

  • vio

    vlasceanu violeta
    nume de facebook Vl Vio
    imi doresc aceste produse pentru ca sunt preferatele mele

  • BIGEA ALEXANDRA

    buna….mi-as dori aceste produse deoarece am auzit ca sunt foarte bune si as dori sa le incerc si eu.multumesc!

  • BIGEA ALEXANDRA

    numele meu pe facebook este BIGEA ALEXANDRA

  • PLESCA MARIA RAMONA

    numele meu e Maria Ramona PLESCA,imi doresc noua crema Gerovital pentru ca am fost norocoasa si am testat mostre si am descoperit ca e ceea ce ii lipseste tenului meu ,pentru a fi fericit

  • Vicol Madalina Alexandra

    Buna!
    Numele: Madalina Alexandra Vicol,
    Am dat cerere pe FB cu acelasi nume, adresa de email: mada_3187@yahoo.com;
    Am postat aici: http://bluefairy-mada.blogspot.com/p/giveaway.html.
    Imi doresc cremele Gerovital intrucat am avut cateva mostre si mi-au placut, au fost foarte bune pentru tenul meu.

  • Irina Ulesan

    Fb: Irina Ulesan
    Abonare cu e-ail: irina_ulesan@yhoo.com
    Postare blog: http://yryandnykaboutnailsandothers.blogspot.com/2011/06/concurs-castiga-un-set-de-2-creme.html
    De ce o vreau? Pentru ca imi plac foarte mult produsele romanesti asa cum am scris aici http://yryandnykaboutnailsandothers.blogspot.com/2011/05/shopping-de-vineri-seara.html ca imi achizitionez produse gerovital plant.

  • miha.ela

    Particip, sper ca nu e prea tarziu.
    abonata:
    mihaela.mihordea(@) gmail(.) com
    FB: mihaela pojogu
    Postat aici:
    http://arianasshop.blogspot.com/p/giveaways_16.html
    shared pe wall:

    Am testat aceste doua creme, mostre, si ne-am inteles foarte bine.

  • Alexandra Circiu

    Particip si eu🙂
    sunt abonata cu adresa de mail: alexandra_circiu@yahoo.com
    FB: Alexandra Circiu
    link fb: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=224116214267051&id=1524934852

    As vrea aceste 2 creme pt mama mea pt ca ea este un mare fan Gerovital Plant🙂

  • Andrea Legrand

    cine a castigat?

Lasă un răspuns

