Review Gerovital Plant – crema hidratanta de zi

Dupa cum spuneam , saptamanile trecute am avut ocazia sa testez noua gama Gerovital Plant cu extract de floare de colt. Si ca sa incepem cu inceputul, va voi spune cate ceva despre  crema hidratanta de zi , cu extract de floare de colt.   Am folosit-o pe fata si pe gat dupa ce am demachiat si am curatat bine tenul. Vreau sa spun ca m-am indragostit instant de aceasta crema, la modul cel mai serios. Am un ten cu probleme si din aceasta cauza nu-mi pot gasi o crema care sa ma multumeasca pe deplin. Ei bine, aceasta are o textura foarte usoara, un miros placut si intra in piele foarte repede cu putin masaj.

Ce mi-a placut:

Multe!! In primul rand nu mi-a lasat tenul lucios sau uleios, ci foarte mat. Are o consitenta usoara. Mi-a hidratat pielea cu adevarat, lasandu-mi o senzatie de prospetime si racoare. La cateva ore dupa aplicare am observat cum pielea mea era mult mai elastica, nefiind incarcata ca alte dati.  Aceasta senzatie a durat toata ziua, spre deosebire de alte dati cand acel strat protector disparea dupa cateva ore.  Ca sa nu mai spun ca datorita consistentei nu a mai fost nevoie sa folosesc baza de machiaj. Am aplicat imediat dupa crema machiajul, fara sa intampin nici o problema.

Ce nu mi-a placut:

Faptul ca nu are SPF. E drept ca nu e lege, dar foarte multe creme de zi au si acest factor de protectie solara. Nu pot spune insa ca acest lucru este un minus, dar cu siguranta ca mi-ar fi placut mult mai mult sa aiba si SPF, mai ales ca am tenul sensibil si as fi avut nevoie. In rest, nu am ce sa-i reprosez:)

Este evident ca tipurile de ten sunt multe, si o crema poate reactiona diferit incercata pe mai multe tipuri de ten. Mie insa mi-a placut foarte mult cum se comporta pe tenul meu desi am un ten mixt si cu ceva probleme. Mi-a placut deasemenea  consistenta si mirosul. O recomand cu caldura si va sfatuiesc sa o folositi mai ales pe timpul verii.

Voi ati incercat aceasta crema? Ce parere aveti?


One response to “Review Gerovital Plant – crema hidratanta de zi

Lasă un răspuns

