Review Gerovital Plant – crema nutritiva de noapte

Urmatoarea crema din noua formula Gerovital Plant cu extract din floare de colt este crema nutritiva de noapte. Este foarte buna pentru tenul normal, sau mixt in cazul meu. Are efect calmant, fiind bogata in substante nutritive care actioneaza pe timpul noptii. Contine uleiluri naturale din soia, jojoba sau germeni de grau si vitamine care imbunatatesc elasticitatea pielii. De asemenea ingredientul activ de origine vegetala Ceramidyl-Omega ajuta la regenerarea epidermei, protejand tenul si imbunatatind elasticitatea si hidratarea pielii.

Am folosit crema seara, inainte de culcare, dupa ce am demachiat si am curatat bine tenul. Cum pe timpul noptii pielea se poate hrani si reface mult mai usor decat in timpul zilei, crema a actionat cum nu se poate mai bine. Dimineata imi simteam tenul foarte hidratat si usor, dandu-mi o senzatie de confort.

Ce mi-a placut:

In primul rand textura usoara si mirosul placut. Apoi, desi putin mai grasa ca cea de zi, m-a impresionat eficienta ei, lasandu-mi tenul impecabil, hidratat si fara urme de ten gras.Este extraordinara senzatia cu care te trezesti dimineata. Cel putin in ceea ce ma priveste.  de obicei dupa ce-mi curat tenul seara cu un gel de curatare , imi simt pielea foarte uscata. Iar daca aplic o crema oarecare acesta tinde sa se ingrase peste noapte. Am fost foarte multumita cand m-am trezit cu tenul cu adevarat odihnit , hidratat si fara urma de grasimi.

In combinatie cu crema hidratanta de zi, tenul mi-a fost hidratat si hranit foarte bine.


2 responses to “Review Gerovital Plant – crema nutritiva de noapte

  • Viorel Grecu

    Un articol interesant !

    • Bhendis

      Multumesc:) Eu personal m-am bucurat foarte mult ca am avut ocazia sa incerc noua gama Gerovital si sa impartasesc si altora prin ce a trecut tenul meu.
      Pana acum am fost foarte multumita si am ajuns la concluzia ca si un produs cosmetic „made in Romania” poate fi bun.

Lasă un răspuns

