Review Gerovital Plant – Crema antiimperfectiuni

 Am ajuns in sfarsit la preferata mea. Crema antiimperfectiuni de la Gerovital Plant cu extract din floare de colt .  Ce-i drept am asteptat ceva timp inante de review. Am zis ca la aceasta crema trebuie sa treaca mai mult de o saptamana, dupa parerea mea ca sa vad foarte clar rezultatele. Si au fost.

Am citit bine ce scrie pe eticheta si am vrut sa ma conving ca asa si este.

 

Si da, nu imi pare rau ca am asteptat ceva timp s-o testez si nici c-am testat-0. Recunosc am un ten cu destule probleme. Una dintre ele fiind pete ramase in urma cosurilor . Nu cred ca e cazul sa va spun cat de inestetic pot arata si cum daca nu dau cu un fond de ten, parca nu-mi vine sa ies uneori in oras. Am incercat inclusiv o sedinta de microdermoabraziune, dar preturile sunt destul de piperate pentru asemenea sedinte, asa ca nu am apucat sa fac un anumit numar de sedinte incat sa observ rezultate. Insaaa:d noroc cu crema antiimperfectiuni:D. Recunosc, tenul meu nu arata ca o foaie de hartie acum, dar petele s-au redus vizibil. La fel si alte semne de pe fata. Am folosit-o pe toata fata, nu doar pe zonele afectate,pentru ca aveam nevoie de un „upgrade” la nivelul intregii pieli si mi-a imbunatatit vizibil aspectul acesteia. Cu porii prea dilatati, aceeasi poveste. Dupa un timp de tratament cu aceasta crema pielea a devenit mult mai elastica si hidratata, iar porii au devenit mai putin vizibili. Spre deosebire de alte solutii pe care le foloseam pentru inchiderea porilor sau tratarea petelor, aceasta crema imi lasa tenul foarte liber si revitalizat.

O recomand cu foarte multa caldura. Mie cel putin mi-a functionat si mi-a placut enorm. Deci..cine are probleme cu tenul sa ridice manutza sus, iar eu o sa ii spun ca poate incerca linistita aceasta crema:)


5 responses to “Review Gerovital Plant – Crema antiimperfectiuni

Lasă un răspuns

