Review Gerovital Plant – Crema antirid

Recunosc ca la aceasta crema am cam sarit putin peste testare pentru ca inca nu m-am decis daca am nevoie de o crema antirid sau nu. Asa ca am pasat-o unde trebuia. Din pacate feedback-ul pe care l-am primit nu este unul prea elaborat, ca sa fiu mai exacta am primit afirmatia” e buna mama, imi place”.

Asa ca acesta nu va fi tocmai un review ci o preluare a celor de la Gerovital. Iata ce spun ei despre crema antirid:

Crema antirid Gerovital Plant este un produs destinat ingrijirii pielii fetei ai gatului, dezvoltat special pentru atenuarea ridurilor ai prevenirea aparitiei altora noi. Actiune: Uleiurile naturale de Avocado ai Soia, Ceara de albine ai Untul de cacao restabilesc bariera hidro-lipidica a pielii, previn procesele de imbatranire prematura a acesteia datorate radicalilor liberi. Efectele antiradicalice ale extractului organic de Floare de colt sunt potentate de Vitaminele A ai E asigurand un plus de protectie fibrelor de colagen ai elastina, prevenind aparitia ridurilor ai diminuandu-le pe cele deja existente.Ceramidyl-Omega, un ingredient activ complet, de origine vegetala, imbunatateate procesele de restructurare epidermica, reface functia de bariera a pielii care devine astfel mai putin permeabila pentru factorii de mediu nocivi. Ridurile sunt diminuate, este imbunatatita hidratarea, elasticitatea ai senzatia de confort a pielii.Complexul Herbatonic din plante din flora transilvana are un aport important in hidratarea, nutrirea ai remineralizarea pielii.Mod de utilizare: Se foloseate zilnic, dupa demachierea ai tonifierea corespunzatoare a tenului. Se aplica pe fata, gat ai decolteu ai se maseaza uaor pana la completa absorbtie in piele.Beneficii: Riduri diminuate, piele elastica, luminoasa.Rezultate clinice: Efect semnificativ de netezire a ridurilor cu pana la 55%*.Efect semnificativ asupra elasticitatii pielii cu o valoare de 40% dupa o ora de la aplicare.*In urma evaluarii subiective 100% dintre subiecti au apreciat ca aspectul ridurilor este mult imbunatatit ai au o piele mult mai elastica.*Evaluare instrumentala.Tips: Extractul de floare de colt este un ingredient ideal pentru tratarea pielii stresate, supusa permanent stresului cotidian ai a celui provocat de factorii de mediu.Asigura protectie impotriva proceselor distructive declanaate de radicalii liberi asupra fibrelor de colagen, elastina ai asupra acidului hialuronic, conservandu-se astfel structura ai organizarea matricei extracelulare.

Banuim noi ca este la fel de buna ca si celelalte testate de noi, iar din marturille mamei care a inceput deja sa recomande crema, o vom clasifica drept crema buna de incercat:) Desi este peste 20+ am considerat ca mai bine o va incerca cineva cu 40+.

Daca ati incercat aceasta crema asteptam opinii si pareri.


2 responses to “Review Gerovital Plant – Crema antirid

  • Luca Mihaela

    :))) Tare feedback-ul primit, ce sa zic….asa veti sti pe viitor ce oameni sa alegeti pntru testarea produselor. Eu zic ca se vede imediat vocabularul persoanei si dorinta de a exprima ceva, dupa prima fraza pe care o asterne „pe ecran”. In cazul persoanei amintite mai sus, mai mult ca sigur a fost doar dorinta de a primi gratis o crema, nu si de a participa cat de putin la campania voastra de testare. In ce priveste crema, am avut ocazia sa testez doua mostre la plic de crema si am fost foarte incantata. Sper sa am ocazia sa o si folosesc cat de curand, pentru a-mi face o impresie mai ampla.

    • Bhendis

      Adevarul e ca de la mame nu prea te astepti la un feedback prea elaborat:p . Oricum ne bucuram ca am avut intreaga gama pe mana si am avut de unde alege. Siiii..vom reveni cu un review despre ce ne-a placut noua cel mai mult si cel mai mult:D. Pana una alta, multumim de comentariu:)

Lasă un răspuns

