Review Gerovital Plant – Ser contur pentru ochi si buze

I-a venit randul si penultimului produs din noua gama fara conservanti de la Gerovital Plant : serul contur pentru ochi si buze. Va spun cu mana pe inima ca acest produs, spre deosebire de celelalte, nu m-a impresionat absolut deloc.  Daca celelalte au fost de-a dreptu divine la unele faze, serul contur pentru ochi si buze nu ma incantat. In primul rand am avut un mic discomfort la aplicare; posibil s-o numiti perioada de acomodare, dar tot nu mi se pare normal. Iar in al doilea mare rand, daca ma intrebati sincer ce parere am despre cremele separate pentru ochi si buze o sa va spun clar: bullshit! 

Consider ca o crema pentru fata functioneaza la fel de bine si pe zona ochilor, zona sensibila dealtfel, cat si in zona buzelor, unde la fel pielea este foarte subtire. Din punctul meu de vedere un ser expre pentru aceste zone este o cheltuiala in plus. Nu spun ca este un produs prost, sa nu ma intelegeti gresit. Pur si simplu nu s-a potrivit tenului meu, unu la mana, iar 2 la mana v-am spus parerea mea pentru serurile speciale.

Am vrea sa stim totusi daca cineva a avut rabdare sa incerce acest produs mai mult de cateva zile, cum am facut eu, si ce parere are, cum s-a comportat crema, etc

3 responses to “Review Gerovital Plant – Ser contur pentru ochi si buze

  • banu elena

    Am avut posibilitatea si placerea de a testa serul pentru ochi si buze….chiar face minuni:)

  • Cristina Chitanu

    Eu am o mostra si ma dau din cand in cand, imi place pe buze, pentru ca sunt uscate si inasprite de conditiile meteo cam uscate si vantoase. Cat despre ochi, habar n-am, nu-mi dau seama ce efect are, deci n-o sa spun acum ca face minuni, ca tot eu sunt cand ma uit in oglinda. Cine stie poate la full size ma schimb la fata. Glumesc aici si iti dau dreptate, din partea mea creama de fata merge si la ochi si buze, doar si zonele astea sunt tot pe fata 🙂

  • Bhendis

    Ne bucuram ca totusi a functionat la cineva:). Dupa cum spuneam, depinde de tipul tenului cat si de problemele lui. Celelalte creme au fost deosebite pentru tenul meu insa cu acest ser nu m-am inteles deloc. Imi pare bine sa aud si alte pareri asupra aceluiasi produs:)

Lasă un răspuns

