Review Gerovital Plant – Demachiant Vitaminizant

Si a venit si randul ultimului produs testat de mine din noua gama fara conservanti Gerovital Plant cu extract de floare de colt. Nu pentru ca aici se termina gama, ci pentru ca atat am testat:). Promit ca de cate ori voi incerca un produs nou va voi impartasi si voua din experienta mea. Si daca tot vorbim de asta as fi curioasa ce alte produse ati vrea sa incerc, sau daca aveti preferinte asupra unei anumite game.

Dar sa ne intoarcem la subiect. Pot sa spun ca pana acum am reusit sa imi formez o parere asupra acestei game. Inainte foloseam gelul de curatare si tonicul de la Gerovital, produse foarte bune si recomandate de tanti de la cosmetica unde-mi mai reparam eu fata. Insa aceasta gama mi-a depasit asteptarile, s-a comportat cum nu se poate mai bine cu tenul meu si mi s-a potrivit ca o manusa. Vorbesc in principal de cele 2 creme de noapte si de zi, de crema antiimperfectiuni si de acest demachiant.

Cat despre demachiant, am avut ocazia sa-l testez si in unele zile in care aveam un machiaj puternic de seara. Va voi spune si parerea mea, dupa descrierea celor de la Gerovital:

Gerovital Plant Bio este prima gama romaneasca fara conservanti.

Este o gama de intretinere completa, dedicata femeilor cu varste intre 20 si 45 de ani si care raspunde exigentelor de ultima ora in materie de ingrijire cosmetica.

Unicitatea acestor produse este data si de asocierea extractului BIO de Floare de Colt cu Complexul Herbatonic din plante din flora spontana (sunatoare, coada calului, cimbrisor, nalba).

Formula fara alergeni si parabeni.

Asadar, am incercat acest demachiant atat pe machiaje usoare de zi, cat si pe cele de noapte. Este ideal pentru o demachiere eficienta plus ca va curata pielea de impuritatile adunate in timpul zilei, sau de ce nu, noptii. Vitaminizeaza si protejeaza pielea datorita complexului Herbatonic si a extractului de floare de colt.

Ce mi-a placut:  Pai intai consistenta foarte usoara si lichida, plus acelasi parfum inconfundabil.  Nu a fost nevoie sa folosesc extrem de mult demachiant pentru ca se intinde foarte usor. Am pus ceva mai mult cand am avut un machiaj puternic, cu mult fond de ten, rimel rezistent la apa, etc. Nici macar  nu a fost nevoie sa insist foarte mult pentru ca machiajul s-a curatat destul de repede, si foarte bine.  Apoi a fost o adevarata placere senzatia de dupa demachiat. Mi-a lasat tenul curat si improspatat. Aceeasi senzatie ca la creme. O racoare placuta.

Daca l-ati incercat si voi astept pareri:)


2 responses to “Review Gerovital Plant – Demachiant Vitaminizant

Lasă un răspuns

