Cum a fost la Desperados party

Probabil ca ati auzit despre lansarea Desperados in Romania, v-ati entuziasmat si v-ati luat invitatii. Cei de la Desperados au avut o idee foarte buna cu acest party dar nu si cu organizarea lui, asa ca in momentul de fata tabara s-a impartit in 2: cei care au reusit sa intre si au fost super incantati si ce care au stat pe’afara si s-au enervat degeaba.

Ce-a fost ok:

Pai, in afara de berea care ti se dadea gratis de tantile imbracate in politiste, am avut parte de detoate.In primul rand concertele: Suie, Les Elephants Bizarres si Sistem.Pe Suie i-am ratat, va zic mai tarziu de ce, elefantzii au fost ok, au cantat dragut, iar cei de la Sistem au facut galagie ca de obicei, au bubuit butoaie si au facut scantei. A fost atmosfera draguta.

Apoi aveai o zona in care iti puteai face de cap: tatuaje d-alea fake, da misto si capela unde te puteai casatori in stil Las Vegas. Tatuaj nu mi-am facut, dar am stat la coada sa ma casatoresc:D. Curajosii primeau un certificat de casatorie si erau legati cu o pereche de catuse.

Mai departe, fetite imbracate in politiste dansau suspendate in custi, sau pe baruri, tipi care se jucau cu focul si care faceau senzatie, niste tanti cu serpi in  jurul gatului, alte tanti vopsite pe corp care dansau, si nu il ultimul rand bodyguarzii cu ceafa groasa care se uitau urat la tine daca nu erai cuminte.

Nebunia s-a desfasurat intr-o hala imensa de pe Floreasca, lumini multe si lume si mai multa, bere din plin si tot ce vroiai. Atmosfera a fost de-a dreptu super.

Si acum ce nu a fost ok:

La capitolul organizare parerea mea e ca si-au batut putin joc. S-au dat un numar mai mare de invitatii decat capacitatea halei. Asa ca o gramada de lume statea afara si nu mai putea sa intre. Abia am reusit sa intram, dupa ce am dat cateva ture de gard..sa vedem pe unde se poate intra. Erau grupuri imense de oameni la fiecare poarta, iar dincolo de ea un bgs care spunea ca n-o sa se mai intre deloc. Au iesit la un moment dat cativa si au lasat sa intre cativa. Am intrat ce-i drept dar dupa ce am stat acolo ceva vreme enervandu-ma. Unii au cedat probabil si s-au dus acasa. Deci la capitolu organizare…bataie de joc.

Si acum.. pentru cine n-a fost…cateva poze:)

Această prezentare necesită JavaScript.


Lasă un răspuns

