Arsuri solare si noua gama gerovital

Ne-am luat o mica vacanta si nu prea am postat in ultima vreme. Dar revenim cu un post, direct de la mare, despre arsurile solare testate pe propria noastra piele:) Am plecat la mare , la soare, la distractie. Si evident ca, prea ocupate sa ne bucuram ca am ajuns la mare, in prima zi am uitat sa ne dam cu lotiune protectoare, si ne-am prajit.

Ne-am gandit sa impartasim si cu voi pataniile noastre si sa va spunem cam ce-ar trebui sa faceti in cazul asta. In mod normal nu trebuie sa faceti ca noi, ci sa va asigurati ca aveti in bagajul de mare si o crema protectoare. Si asta in functie de pielea voastra. Noi am testat cateva produse din noua gama Gerovital Sun si pielea se simte foarte bine:D

 

Asadar, in functie de cat de albe sau cat de negre sunteti , puteti folosi asa:

-daca aveti pielea mai inchisa la culoare sau daca sunteti deja  bronzate bine, puteti folosi uleiul bronzant pentru plaja sau uleiul bronzant cu spf 6. Ambele au o protectie scazuta, iti fixeaza si intensifica bronzul. Din aceeasi gama puteti folosi si emulsia de plaja cu spf 10. O sa va protejati pielea si o sa aveti un bronz mai mult decat apetisant.    

-daca aveti pielea mai putin inchisa, sau suneti putin bronzata puteti folosi emulsia de plaja cu spf 15 sau lotiunea de plaja cu spf 20.  Are un factor de protectie putin mai ridicat, si la fel hraneste pielea , fixeaza bronzul si va ajuta sa nu va prajiti.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– si in final, daca sunteti albe ca branza sau cu pielea sensibila folositi emulsia de plaja spf 30 sau emulsia de plaja anti-imbatranire spf 50.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noi , dupa prajeala, am folosit iaurt pentru calmarea pielii, ca ala il aveam la indemana. A hranit si calmat putin pielea. Apoi ne-am dus frumos la farmacie si ne-am luat  lotiunea de calmare a arsurilor solare de la Gerovital. Asadar, bronzati-va cu cap, protejati-va de soare cat sunteti la plaja, iar in orele pranzului bagati-va la o terasa, ca sa va aparati de soare.  Va dorim un bronz sanatos:)


Lasă un răspuns

