Pseudo Bal Mascat Redds

Vinerea trecuta am facut prostia sa accept invitatia din partea unei prietene, la balul mascat redd’s .  Ea participase acolo la cerintele alea…castigase invitatiile..asa ca am mai adunat 2 fete si am mers.  Gandindu-ma ca …mergem la bal mascat, am facut imprudenta sa ma costumez.  Cum n-am mai mers de mult la un bal mascat nu stiam care e trendu. Si pentru necunoscatoare, va voi expune situatia : te faci una bucata pitipoanca cu cracii la vedere, machiata si coafata….si…atat!. Noul concept de bal mascat este acelasi cu orice intalnire d-asta ” la nivel inalt” : curvasaraie de lux. Sincer…m-am simtit putin ciudat ca eram cam singura costumata cel mai shui de-acolo ( cu masca, o peruca cu par lung si rosu, un corset si o fusta lunga de tull cu crinolina). Stiu, am comis o crima. Eu am venit la…bal mascat sa ma simt bine si sa ma distrez. Daca-mi puneam o fusta pana la cur si-mi faceam botu rosu probabil eram mai apreciata. Sunt constienta de faptul ca redd’s a pus la bataie 10 baieti care au dat invitatii fetelor si se presupunea sa se cunoasca si sa se gaseasca din mesajele lasate la intrare. Da, dragut. Dar restul? 

M-am asezat la un moment dat cu prietenele mele pe bordura fantanii din curtea Palatului Bragadiru, sa bem ceva.  La stanga mea, pe aceeasi bordura, niste individe cu niste domni distinsi imbracati la costum, in fata lor. La un moment dat unul din acei domni extrem de distinsi , se indreapta spre mine si se urca efectiv cu copitele pe rochia mea, ca pe un covor. Cum „te rog frumos” nu mai functioneaza in ziua de azi, i-am apucat nervoasa de un picior si l-am impins.  Apoi chipurile, i-a sarit un tovaras in ajutor, sa „calmeze” spiritele.  Cand i-am expus domnului respectiv ca pentru siguranta dumnealui ii recomand un metru de distanta, a dat-o in scuze si aprecieri, si la final precizari despre noaptea de dragoste pe care o voi petrece eu cu iubitul meu (???).  Deci astia sunt baietii distinsi🙂. Tipii intre 24-30 de ani, care te cuceresc inexplicabil, care umbla scosi ca din cutie pe strada, cu servieta in mana, afaceristi si charmanti, sunt de fapt niste pularai, scuzati-mi expresia.

Mai departe…..am intrat inauntru. O tristete generala. Muzica foarte faina, lumea scruta. Nici vorba de dans.  Pitipoancele erau cu ochii cat cepele, sa  nu care cumva sa plece acasa cu prezervativul nefolosit. Am mai iesit odata la o gura de aer, si aud  fara sa vreau o conversatie: fataaa!! n-am agatat si noi nimic in seara asta fataa!!:( . Era sa-mi pice….masca:))

Au fost si cativa oameni frumusei, costumati si nepusi pe agatat, dar prea putini. Si Vunk care a facut atmosfera, si cred ca l-am vazut pe Fizz, moment in care am facut stanga imprejur.

Asa ca dragi si drage doritori de distractie… va invit mai bine in El Comandante:))

Asadar: minunatul public de pipite si pseudo -domni costumati pana-n dinti de n-ai fi ghicit in 1000 de ani cum arata,

 si…..eu😀                                                                                                        

 

 


3 responses to “Pseudo Bal Mascat Redds

Lasă un răspuns

