Cum se face scoala azi

Una din chestiile funny in a face CS este ca dai peste tot felul de persoane. Si uneori te abtii cu greu sa nu pufnesti in ras. Azi am sunat o clienta pentru a-mi confirma comanda. Discutia a fost cam asa:

Eu: Buna ziua, Doamna x? ( pe fundal se auzeau tipete, rasete…o galagie monstruoasa)

tipa: Ceee??? cine esti?( zbierand)

eu: Va sun de la firma y referitor la comanda. Sunteti doamna x?

tipa: daaa..eu sunt. ce e?

eu: aveti o comanda la noi..etc etc.

tipa: ceeeeee??? aaaaaa?? puteti sa ma sunati la fara 10 va rog ca sunt in ora

eu: ??!!??

Toata discutia s-a purtat pe o galagie de ma dureau urechile, iar tipa zbiera efectiv ca sa o pot auzi. Am ramas cateva secunde muta cu ochii in monitor.  Deci scoala se face azi intr-o galagie crunta, cu urlete si tipete si vorbit la telefoane.

Si ca sa fiu rea…tipa era moldoveanca;)) 

Si asa…cu pasi mici dar siguri….se ajunge aici si ne miram de ce.


One response to “Cum se face scoala azi

Lasă un răspuns

